دیوارپوش لوکس پلی استایرن پارس فریم

چگونه کسب و کار دکوراسیون داخلی خود را در اینترنت موفق کنیم
چگونه کسب و کار دکوراسیون داخلی خود را در اینترنت موفق کنیم
دی 29, 1399
راهنمای انتخاب انواع قرنیز برای دکوراسیون داخلی
راهنمای انتخاب انواع قرنیز برای دکوراسیون داخلی
دی 29, 1399

دیوارپوش لوکس پلی استایرن پارس فریم

دیوارپوش توپر بهترین جایگزین کاغذ دیواری و سنگ و چوب طبیعی

دیوارپوش لوکس پلی استایرن پارس فریم
متریال ساختمانی که می توان بر روی دیوار کار کرد بسیار زیاد هستند . از انواع سنگ و چوب گرفته تا شیشه و فلز و کاغذ دیواری اما ما می خواهیم بهترین متریال دکوراسیون داخلی و دیوارپوش را به شما معرفی کنیم .
ديوارپوش توپر پلي استايرن قابل نصب بر روي هر نوع مصالح با زير سازي مناسب بوده و بعنوان ديوارپوش و سقف كاذب با امكان باز سازي سريع و قابليت تعويض پانل معيوب قابل اجراء مي باشد . این متریال دکوراسیون داخلی خصوصیاتی همچون: سبك وزن ، عايق صوت و حرارت و قابل توليد در ابعاد دلخواه ، مقاومت صد در صد در برابر آب و رطوبت و دما تا 120 درجة سانتي گراد، نگهداری آسان و طول عمر بسيار بالا میباشد.

بهترين جايگزين چوب طبيعي میباشد،و با طرح ها ی متنوع که شامل طرح چوب و طرح سنگ و در رنگهای بسیار زیبا و مختلف تولید میشود را میتوان در مکانهاي پر رفت و آمد که امکان آسیب دیدگی دیوار بالا میباشد استفاده کرد همچون: اماكن مسكوني ، تجاري ، اداري و سالن هاي اجتماعات

کارخانه پارس فریم به عنوان یکی از اولین تولیدکننده دیوارپوش پلی استایرن میتواند این محصول را با قیمتی اقتصادی و مناسب بدست مصرف کنندگان برساند.
در برخی موارد اینکه بازار یک محصول را به عنوان عرف قبول کند دلیل براین نیست که این محصول عالی و درجه یک است . دیوار پوش های MDF یکی از پرکاربردترین در صنعت دکوراسیون داخلی است . اما یکی از مهمترین محدودیت هایی که جهت نصب دیوارپوش های MDF وجود دارد، استفاده از آن در محیط های مرطوب می باشد که موجب کاهش عمر مفید پوشش می شود. از این رو معمولا در این محیط ها پوشش های pvc مورد استفاده قرار می گیرد که خود دارای معایبی نظیر استحکام مکانیکی در برابر ضربه مستقیم و … می باشد.

دیوارکوب توپر پلی استایرن با ظاهری مشابه و حتی بهتر MDF، اما بر پایه PP صنعتی تولید شده که گزینه بسیار مناسبی جهت جایگزین نمودن ام دی اف در محیط های مرطوب می باشند.

مشخصات عمومی دیوارپوش توپر

دیوارپوش های پلی استایرن با ضخامت ۸mm و عرض ۲۰cm و طول 320cm در هر شاخه تولید می شوند. از دیگر ویژگی های این دیوارپوشها عبارتند از :

●پایداری مناسب طرح و رنگ پوشش در برابر نور آفتاب
● انعطاف پذیری بالای پوشش که موجب شده به سهولت بر روی تمامی سطوح قابل نصب و اجرا باشد.
● تنوع طرح و رنگ
● آنتی باکتریال و مقاوم در برابر عوامل فرسایش، قارچها، رطوبت ( ۱۰۰% ضد آب ) و حشرات موذی ( عاری از هرگونه فرمالدئید و ترکیبات آلی ناپایدار برخلاف انواع ام دی اف ).
●دارای روکش ضد خش
● پایداری بسیار بالای ابعاد در برابر فشار و کشش.
● سازگاری کامل با محیط زیست.
● قابل استفاده بر روی دیوار و سقف و امکان اجرا در انواع طرح های دکوراسیون داخلی بصورت ترکیبی در سالن های کنفرانس، سالن های سرپوشیده، مراکز خرید، اماکن ورزشی، هتل ها، تمامی منازل مسکونی، راه پله ساختمان، اماکن دولتی، بانکها، بیمارستانها، آشپزخانه ها، رستورانها، سرویسهای بهداشتی و … .