دیوارپوش طرح سنگ پارس استون

قرنیز چیست؟
قرنیز چیست؟
آذر 4, 1399
چگونه کسب و کار دکوراسیون داخلی خود را در اینترنت موفق کنیم
چگونه کسب و کار دکوراسیون داخلی خود را در اینترنت موفق کنیم
دی 29, 1399

دیوارپوش طرح سنگ پارس استون

زیبایی همراه با کیفیت فوق العاده بالا با دیوارپوش طرح سنگ پارس فریم

نصب سریع/قیمت رقابتی

متاسفانه انسان برای رسیدن به آرزوهای خود از آسیب زدن به طبیعت نیز خودداری نمیکند. سالیان سال است که انسانها سنگ های طبیعی را استراخ کرده و از آن برای ساخت و معماری اماکن خود استفاده می کند . اما امروزه و با توجه به افزایش حجم مصرف سنگ و محدودیت ذخایر آن و همچنین علاقه انسان به استفاده از سنگ و طرح های سنگی در دکوراسیون داخلی موجب شده که محصولات جدیدی در این حوزه پا به عرصه تولید و عرضه بگذارند.

یکی از تحول های عظیم در زمینه دیوار پوش های پلی استایرن ، پا به عرصه گذاشتن دیوار پوش های طرح سنگ هستند که به نام ماربل شیت در صنعت دکوراسیون داخلی معروف است، که با طرح و رنگ های بسیار متنوعی در بازار یافت میشود. این متریال عایق رطوبت و ضد باکتری و عایق حرارت و دارای استاندارد ویژه است.

شما میتوانید این محصول را به راحتی در تمامی مکان ها استفاده نمایید و در مورد عدم تغییر چهره و طول عمر آن مطمئن باشید. در ادامه مطالب شما را به دیدن نمونه کارهای دیوار پوش طرح سنگ مرمر دعوت میکینیم.

دیوارپوش

دیوار پوش های طرح سنگ پارس استون

دیوارپوش مخصوص مراکز پزشکی و کلینیک ها و مراکز درمانی و بیمارستان ها

دیوارپوش ضد میکرب و قارچ

دیوار پوش های پلی استایرن پارس استون علاوه بر زیبایی و ضد آب و آنتی باکتریال بودن با نصب بسیار راحت و سریع جایگزین بسیار مناسبی برای کاشی و سرامیک و رنگ در مراکز بهداشتی و درمانی است. شما در کمترین زمان میتوانید محل کار خود را با این دیوارپوشهای طرح سنگ و ابزارآلات تکمیلی به بهترین نحو دیزاین کنید.
اگر به دنبال نو کردن فضای درمانی و بیمارستان خود هستید دیوار پوش های پلی استایرن از جمله متریال بسیار مناسب شما میباشد.مکان هایی همچون مراکز لاغری و لیزر و یا آرایشگاه ها که بهداشت محیط از مهمترین خصیصه آن بشمار میرود استفاده از این دیوارپوش میتواند پاسخگوی نیاز شما باشد.

دیوار پوش های طرح سنگ پارس استون

دیوارپوش مخصوص آرایشگاهها و سالن های زیبایی

دیوار پوش های پلی استایرن پارس استون علاوه بر زیبایی و ضد آب و آنتی باکتریال بودن با نصب بسیار راحت و سریع جایگزین بسیار مناسبی برای کاشی و سرامیک و رنگ در آرایشگاهها و سالن های زیبایی است. شما در کمترین زمان میتوانید محل کار خود را با این دیوارپوشهای طرح سنگ و ابزارآلات تکمیلی به بهترین نحو دیزاین کنید.
اگر به دنبال نو کردن فضای آرایشگاهها و سالن های زیبایی خود هستید و به دنبال دکوراسیون و دیزاین شاهانه و لوکس و لاکچری برای سالن زیبایی خود هستید دیوار پوش های طرح سنگ پلی استایرن پارس استون از جمله متریال بسیار مناسب شما میباشد.مکان هایی همچون سالن های زیبایی و آرایشگاه ها که بهداشت محیط از مهمترین خصیصه آن بشمار میرود استفاده از این دیوارپوش میتواند پاسخگوی نیاز شما باشد.

دیوار پوش های طرح سنگ پارس استون

دکوراسیون شیک و مجلل لابی و تالار و هتل

با استفاده از دیوار پوش طرح سنگ لوکس پارس استون مثل انواع سنگ مرمر میتوانید هزینه دکوراسیون داخلی خود را به طرز غیر قابل باوری کاهش دهید . این دیوار پوش ها با طرح های شیک و لاکچری میتواند به هتل و لابی و تالار شما عظمت و شکوه ببخشد و هر بیننده ای را محصور خود کند.
به همین منظور این متریال میتواند برای تزئین محیطهایی که لوکس بودن آن حائز اهمیت است همچون تالارهای تشریفاتی ، رستوران و یا لابی هتل و ساختمان مورد استفاده قرار بگیرد و در عین حال کاهش چشمگیر هزینه را با توجه به بودجه ی مورد نظر خود شاهد باشید

دیوار پوش های طرح سنگ پارس استون

ستون سنگی ارزان قیمت به سبک ماربل شیت

دکوراسیون راه پله و فضای اداری

دیوارپوش راه پله

مهم نیست که فضای شما چه کارایی دارد. زیرا دیوار پوشهای طرح سنگ پارس استون با طرح های مختلف و ضربه پذیری بالا و ضد خش بودن مناسب برای هر نوع از مکان مورد نظر شما است.استفاده از این دیوار پوش ها در راه پله ها و محل های پر رفت و آمد جایگزین مناسبی به جای سنگ و کاشی با هزینه های بالاست.

به همین خاطر اجرای دیوار پوشهای طرح سنگ پارس استون برای مکانهایی همچون ادارات و یا راه پله ساختمانها میتواند گزینه ی مناسبی باشد . با پوشش دیوار چنین مکانهایی با استفاده از سنگ مصنوعی(دیوار پوشهای طرح سنگ پارس استون) میتوانید تا مقدار زیادی در هزینه های مصرفی تان در طول سالیان صرفه جویی نمایید.

دیوارپوش آشپزخانه

این متریال راه کار بسیار ساده و راحت و با حدقل هزینه برای آشپز خانه شماست بدون بنایی و ریخت و پاش اضافه به راحتی فضای آشپزخانه خود را متحول کنید. شما با استفاده از دیوارپوش دیوار پوشهای طرح سنگ پارس استون میتوانید فضای بین کابینتی خود را به زیباترین نحو ممکن تغییر دهید.