چگونه کسب و کار دکوراسیون داخلی خود را در اینترنت موفق کنیم

دیوارپوش طرح سنگ پارس استون
دیوارپوش طرح سنگ پارس استون
دی 7, 1399
دیوارپوش لوکس پلی استایرن پارس فریم
دیوارپوش لوکس پلی استایرن پارس فریم
دی 29, 1399

چگونه کسب و کار دکوراسیون داخلی خود را در اینترنت موفق کنیم

چگونه کسب و کار دکوراسیون داخلی خود را در اینترنت موفق کنیم

کسب و کار دکوراسیون داخلی
رازهای سئو برای کسب و کارهای دکوراسیون داخلی

سئو و بهینه سازی وب سایت در موتورهای جستجوگر برای آنهایی که مشغول به دکورسیون می باشند کاری بسیاری چالش بر انگیز است، مخصوصاً در بازارهای بزرگتر که صدها تجارت هر روزه در صفحه اول گوگل بروز کرده و قدرت نمایی می کنند. طراحان دکوراسیون داخلی معمولاً زمان محدودی برای بازاریابی آنلاین دارند و بیشتر به دنبال طراحی دکوراسیون منازل و مکان ها، ملاقات با مشتریان جدید و قراردادهای خود هستند. با وجود این مشغله ها، سئو و بهینه سازی وب سایت در موتورهای جستجوگر از بایدهای طراحان داخلی قرار دارد، زیرا آنها باید زودتر از سایر رقبای خود، مشتریان را پیدا کنند. در این مقاله لیستی از 10 روش که باعث بهبود رتبه بندی شما در موتورهای جستجو می شود فهرست شده است.

تجارت خود را با بهترین کلمات کلیدی بهینه سازی کنید

اکثر افراد در این صنعت، تجارت خود را با استفاده از کلمات کلیدی دسته بندی های “دکوراسیون داخلی” بازاریابی می کنند، اما در بعضی از آنها نام های قدیمی تر این صنعت مثل “دکوراسیون داخلی منزل” نیز بسیار محبوب است. بعضی مواقع نیز بهتر است شما از کلمه کلیدی “دکوراسیون خانه” استفاده کنید. اما می توانید تحقیق کرده و ببینید که آیا می توانید از عبارت “طراحی داخلی” نیز استفاده کنید. Google Trends نشان می دهد که عبارت اول بیشترین حجم جستجو را در کشورهای مختلف دارد.
همین طور شما باید صفحاتی را در سایت خود قرار داده و تخصص خود در ساختمان های متفاوت یا تجارت هایی که بر آنها تمرکز دارید را در آنها بیان کنید. بدین صورت، هر کسی که به دنبال تخصص شما باشد، راحت شما را پیدا می کند.

اطلاعات شرکت را در صفحه اصلی و صفحه تماس با ما قرار دهید

نام، آدرس و شماره تلفن خود را به صورت متن خوانا در صفحه اصلی سایت و صفحه تماس سایت قرار دهید. این کار باعث می شود موتورهای جستجوگر راحت تر اطلاعات سایت را دریافت کرده Crawl کرده و مشخص کند که سایت باید با اطلاعات شما در بانک داده ارتباط داده شود.

لیست شرکت خود را به فهرست های آنلاین اضافه کنید

اگر تجارت شما نوپاست، وارد شدن به فهرست های آنلاین بسیار حیاتی است، زیرا اطلاعات شما بدون دلیل منتشر نمی شوند. بدون حضور داشتن در این فهرست ها، شما شانس کمتری برای کسب رتبه در جستجوهای محلی دارید. اگر مدت زمانی از تأسیس تجارت شما می گذرد، شما باید بازهم چک کنید که شما در فهرست های اصلی قرار گرفته اید یا خیر و سپس اطلاعات را چک کنید تا ببینید آنها به روز بوده و دارای صحت هستند یا خیر. نام خود را در فهرست گوگل و بینگ به روز رسانی کنید. استفاده کردن از برنامه های منتشر کننده یا جمع آوری کننده داده مثل Universal Business Listing یا Localeze می توانند به انتشار اطلاعات و تصحیح آنها در فهرست های بزرگ کمک کنند.

همین طور فهرست های آنلاین دیگری نیز وجود دارند که مخصوص صنعت طراحی دکوراسیون داخلی هستند. وارد شدن در این فهرست ها، به رسیدن به اهدافتان بیشتر کمک خواهد کرد. برای فهمیدن اینکه کدام فهرست ها مفید هستند باید عبارت “دکورسیون داخلی منزل” را برای شهر خود جستجو کرده و ببینید که کدام سایت فهرست دایرکتوری در اولین صحفات موتورهای جستجوگر قرار می گیرد.

در پینترست، فلیکر و اینستاگرام تصاویر کارهای خود را به اشتراک بگذارید

بسیاری از مشتریان به دفعات پین ترست، فیلکر و اینستاگرام و سایت های مشابه را بررسی کرده تا ایده هایی در مورد دکوراسیون پیدا کرده و فروشندگان لوازم خانه را پیدا کرده یا طراحان خود را استخدام کنند ، علاوه بر بیشتر دیده شدن تجارت شما، این کار می تواند باعث افزایش تعاملات اجتماعی شما شود.

شما می توانید لینک های خود را در رسانه های اجتماعی قرار داده تا افراد بتوانند آنها را به اشتراک گذاشته و موتورهای جستجو نیز آن را به عنوان سیگنال محبوب در نظر می گیرند. برای بسیاری از پلتفورم های اشتراک گذاری عکس لینکی از صفحه را با عکسی از شما قرار می دهند تا مشتریان بتوانند راحت شما را پیدا کنند. تأثیرگذار بودن در رسانه های اجتماعی به معنای بازدید بیشتر از سایت شما و رتبه بهتر در نتایج موتورهای جستجو است.

اگر شما فکر کنید، تنها زمان برای یک رسانه دارید، از پینترست استفاده کنید. برای این که کارها ساده تر شوند، عکس های خود را در پروفایل گوگل + آپلود کنید زیرا گوگل در فهرست دسته بندی محلی خود عکس ها را نشان می دهد.

تصاویر سایت را قابل کراول کنید

طراحان بعضی اوقات در اجازه دسترسی دادن به عکس های خود سختگیر هستند. این می تواند باعث مشکل برای خودشان شود. زیرا این مسئله در بازاریابی مشکلاتی را به همراه دارد.

این کار باعث می شود موتورهای جستجو توانایی کراول کردن آنها را نداشته باشد و نتواند عکس ها را شاخص گذاری کند. این یعنی که عکس های شما در جست و جوهای عکس به نمایش گذاشته نخواهد شد و در نتیجه شما کمتر در اینترنت دیده خواهید شد.

شما می توانید علاوه بر حفظ کپی رایت تصاویر خود، به افراد اجازه بدهید به عکس های شما دسترسی داشته باشند. این باعث می شود عکس های شما در نتایج جست و جو مشاهده شوند.

بلاگ نویسی کنید

من بسیار به این مسئله تأکید می کنم زیرا بلاگ نویسی با موضوعات مربوط به صنعت شما باعث می شود رتبه بهتری در عبارت های کلیدی مربوطه پیدا کنید. بلاگ های خود را برای سئو بهینه سازی کنید. همین طور روشی پیدا کنید تا آن را یک تا دو بار در هفته آپلود کنید.

شما می توانید تعدادی از مقالات بلاگ را نوشته و برنامه ای خاص برای آپدیت کردن آنها در روزهای متفاوت ماه، مشخص کنید. بدین ترتیب، اگر شما تنها یک نصف روز در ماه را برای چنین کاری وقت بگذارید، باز هم می توانید سود زیادی از آن ببرید. قبلاً در مورد بلاگ نویسی توضیحاتی در قالب یک مقاله داده ایم که می توانید از اینجا آنرا بخوانید.

تگ نویسنده را در سایت خود اجرا کنید

تگ نویسنده باعث می شود لیست شما در نتایج جستجو جذاب تر شود. برای طراحان داخلی و شرکت هایی که نام موسس آنها برای همه مشخص است، این تاکتیک یکی از الزامات محسوب می شود. بخش قابل توجهی از صنعت طراحی بر شخصیت طراحان مبتنی شده است و قرار دادن عکس اشخاص در لیست تجارت شما باعث جلب توجه جست و جو کنندگان شده و اعتماد و احترام بازدیدکنندگان را افزایش می دهد. قرار دادن نماد نویسنده در نتایج جست و جو باعث افزایش کلیک خوردن شده که خود باعث بهبود غیر مستقیم رتبه شما در موتورهای جست جو می شود. عکس زیر مثالی از قرار دادن نماد نویسنده در نتایج جست و جوی گوگل است.

در وب سایت های سازمان های حرفه ای عضو شوید

بعضی از سازمان های حرفه ای راهنماهای آنلاین محلی را برای اعضای خود تهیه می کنند، عضو شدن در این لیست ها به شما اجازه می دهد شناخته شده و لینک وب سایت یا وبلاگ خود را در صفحات سازمان قرار دهید. فراموش نکنید که می توانید عضویت خود را در وب سایت و پروفایل لینکدین قرار دهید.

افراد را به نوشتن نظرات و دیدگاه های مثبت تشویق کنید

وقتی مشتریان با پیمانکار ناآشنا باشند، آنها به نظرات و دیدگاه های کاربران آنلاین نگاه می کنند. شما نباید از افراد بخواهید تا بازنگری مثبت بنویسند، همین طور نباید برای این بازنگری ها پول یا تسهیلات پرداخت کنید. اما وقتی شما مشتری دارید که از کار شما راضی است، می توانید از وی بخواهید تا بازنگری خود را در سایت های درج نظر یا گوگل+ ثبت کند.

با اینکه این بازنگری ها، تأثیر مستقیم بر رتبه بندی شما در موتورهای جست و جو ندارد، اما باعث افزایش کلیک شده و در طولانی مدت بر رتبه شما نیز تأثیر خواهد گذاشت. تعداد کلی بازنگری و افزایش آن نیز باعث بهبود رتبه بندی شما در موتورهای جست و جو می شود.

فیلم هایی از طراحی خود در یوتیوب و آپارات منتشر کنید

فیلم ها می توانند به تنهایی رتبه خوبی در نتایج جست و جو داشته و می توانید لینکی از وب سایت خود را نیز در آنها قرار دهید. این کار باعث می شود کیفیت پروفایل و رتبه بندی جست و جوی شما افزایش پیا کند. فیلم ها روش موثری برای ارائه اطلاعات سه بعدی هستند.

شما می توانید با استفاده از آنها خودآموزهایی را همراه با توضیح کامل به بازدیدکنندگان ارائه دهید. از آنجا که طراحان کمتری هستند که فیلم و ویدیو کارهای خود و یا ویدیو های آموزشی منتشر می کنند، انجام این کار فواید زیادی به همراه داشته و شما میتوانید از دیگران متمایز شوید.