ابزارآلات پارس فریم

ابزار تمام کننده 3 سانت

تمام کننده ۳ سانتی متر نواری است که باعث تفکیک دو جنس از دو محصول متفاوت است و امکان ایجاد طرح های لوکس، متنوع و همگون با دیگر محصولات از جمله چرم، فلز، آینه، شیشه و کاغذ دیواری همراه با زیبایی منحصر به فرد جهت پیاده سازی ایده های شما را در طراحی دکوراسیون منزل و محل کارتان فراهم میسازد.

ابزارآلات پارس فریم

ابزار نبشی 3 سانت

نبشی ۳ سانت ابزاری است مناسب برای ایجاد طرح ها و رنگ های زیبا در نبش دیوار و امکان ایجاد طرح های لوکس، متنوع و همگون با دیگر محصولات از جمله چرم، فلز، آینه ، شیشه و کاغذ دیواری همراه با زیبایی منحصر به فرد جهت پیاده سازی ایده های شما را در طراحی دکوراسیون منزل و محل کارتان فراهم میسازد، همچنین باعث صرفه جویی در زمان نصب و هزینه نسبت به دیگر محصولات مورد استفاده برای دکور می باشد.

ابزارآلات پارس فریم

ابزار نبشی 5 سانت

نبشی 5 سانت ابزاری است مناسب برای ایجاد طرح ها و رنگ های زیبا در نبش دیوار و امکان ایجاد طرح های لوکس، متنوع و همگون با دیگر محصولات از جمله چرم، فلز، آینه ، شیشه و کاغذ دیواری همراه با زیبایی منحصر به فرد جهت پیاده سازی ایده های شما را در طراحی دکوراسیون منزل و محل کارتان فراهم میسازد، همچنین باعث صرفه جویی در زمان نصب و هزینه نسبت به دیگر محصولات مورد استفاده برای دکور می باشد.

ابزارآلات پارس فریم

ابزار تسمه 3 سانت

تسمه ۳ سانتی متر نواری است که باعث تفکیک دو جنس از دو محصول متفاوت است و امکان ایجاد طرح های لوکس، متنوع و همگون با دیگر محصولات از جمله چرم، فلز، آینه، شیشه و کاغذ دیواری همراه با زیبایی منحصر به فرد جهت پیاده سازی ایده های شما را در طراحی دکوراسیون منزل و محل کارتان فراهم میسازد.

ابزارآلات پارس فریم

ابزار تسمه 5 سانت

تسمه 5 سانتی متر نواری است که باعث تفکیک دو جنس از دو محصول متفاوت است و امکان ایجاد طرح های لوکس، متنوع و همگون با دیگر محصولات از جمله چرم، فلز، آینه، شیشه و کاغذ دیواری همراه با زیبایی منحصر به فرد جهت پیاده سازی ایده های شما را در طراحی دکوراسیون منزل و محل کارتان فراهم میسازد.

ابزارآلات پارس فریم

ابزار کرنر 3 سانت (اسکوتی)

ابزار کرنر یا اسکوتی ابزاری است که خیلی‌ها آن را با قرنیز اشتباه می‌گیرند. در صورتی که اسکوتی محصولی ظریف‌تر و کوچک‌تر از قرنیز است. اسکوتی با انحنایی که دارد باعث می شود بیشتر در کنج ها و پوشاندن درزها به کاربیاید. این محصول بسته به سلیقه طراح دکوراسیون داخلی گاهی هم به جای گلویی سقف یا برای کنج عمودی دیوار بکار گرفته می شود.