parallax background

داستان برند پارس فریم

کامل ترین تولید کننده دیوارپوش، قرنیز و ابزارآلات تکمیلی پلی استایرن در ایران

من پارس فریم هستم. کامل ترین تولید کننده دیوارپوش، قرنیز و ابزارآلات تکمیلی پلی استایرن در ایران و این داستان من است. پدیدآورندگان من دو مدیر جوان هستند. مهندس محمدرضا و مهدی. خانواده هوایی (Havaei) بیش از سی سال است که در زمینه تولید و صنعت در اصفهان «شهر علم و صنعت و هنر » فعالیت می کنند.
برادران هوایی (Havaei) در سال ۱۳۸۴ وارد صنعت و تولید شدند و برای تولید، عرصه محصولات صنعتی پیش ساخته ساختمانی از جنس فوم پلی استایرن را انتخاب کردند.
سینا فوم اولین برندی بود که توسط این دو برادر که عاشق تولید هستند ایجاد شد و سینافوم پدربزرگ من (پارس فریم) محسوب می شود.
از همان ابتدا تفکر برادران هوایی (Havaei) تولید محصول با کیفیت بود چون از سابقه خانوادگی سی ساله خود در صنعت می دانستند که تنها تولیدکنندگان با کیفیت در بازار امروز باقی خواهند ماند.

پس از چند سال تولید فوم های سقفی و ساختمانی با کیفیت و کسب تجربه های بسیار گران بها، برادران هوایی (Havaei) تصمیم گرفتند که وارد عرصه جدیدتر و مدرن تری در حوزه تولید شوند و پس از تحقیقات فراوان و سفرهای متعدد به نمایشگاه های بین المللی و کشورهای دیگر سرانجام تصمیم گرفتند که وارد صنعت دیوارپوش پلی استایرن و قرنیز پلی استایرن و دکوراسیون داخلی شوند چرا که صنعت پلی استایرن، تنها رسته ای در صنعت دکوراسیون داخلی است که به دلیل خواص منحصر به فرد پلی استایرن قابلیت اجرای طرح ها (فرمینگ پلاستیک) و رنگ های بسیار متنوع و منحصربه فرد را دارا است و برخلاف سایر مواد اولیه ای که در صنعت دکوراسیون داخلی به کار می رود مانند مصنوعات چوبی، برای محیط زیست مناسب و موجب عدم تخریب جنگل و درختان است و همچنین تا بارها قابل بازگشت و فرآوری مجدد می باشد و از این رو بود که اولین خط تولید کارخانه دیوارپوش پلی استایرن و قرنیز پلی استایرن را در سال ۹۰ وارد کرده و من با نام پارس فریم متولد شدم.

ديوارپوش و قرنیز توپر پلي استايرن قابل نصب بر روي هر نوع مصالح با زير سازي مناسب بوده و بعنوان ديوارپوش و سقف كاذب در بسیاری از بخش های ساختمان استفاده می شود
دیوارپوش پلی استایرن و قرنیز پلی استایرن بهترين جايگزين چوب طبيعي میباشد ،و با طرحها ی متنوع که شامل طرح چوب و طرح سنگ و در رنگهای بسیار زیبا و مختلف تولید میشود را میتوان در مکانهاي پر رفت و آمد که امکان آسیب دیدگی دیوار بالا میباشد استفاده کرد دیوارپوش پلی استایرن و قرنیز پلی استایرن را می توان در اماكن مسكوني ، تجاري ، اداري و سالن هاي اجتماعات با خیال راحت استفاده کرد
پارس فریم به عنوان یکی از تولیدکننده دیوارپوش پلی استایرن و قرنیز پلی استایرن میتواند این محصول را با قیمتی اقتصادی و مناسب بدست مصرف کنندگان برساند.
پارس فریم امروز با اعطای نمایندگی کارخانه دیوارپوش پلی استایرن و قرنیز پلی استایرن و قیمت مناسب دیوارپوش پلی استایرن و قرنیز پلی استایرن بزرگترین کارخانه دیوارپوش پلی استایرن و قرنیز پلی استایرن ایران است.

about-us-before1about-us-after1

 

- دکوری متمایز -
Distinction in Decoration